Allscan IRIS IPM 
Dé software oplossing voor ongediertebestrijders en plaagdierbeheersing

Gewoon eenvoudige registratie van inspecties m.b.t. ongediertebestrijding, via smartphone of tablet en gebruikmakend van de nieuwste mogelijkheden. Bekijk de registraties op plattegronden en maak met een druk op de knop jouw rapportage. Alle registraties en adviezen zijn direct beschikbaar voor een klant zodra de gegevens zijn ingevuld. Ben je op zoek naar een digitale oplossing voor het registreren en raadplegen van jouw werkzaamheden m.b.t. ongediertebestrijding en IPM ? Zoek niet verder!

Met Allscan IRIS bespaar je tijd, behoud je overzicht en geef je jouw klanten een login voor hun digitale logboek, grafieken, trendanalyses en rapporten. Gebruik Allscan IRIS met jouw eigen smartphone of tablet computer, je hebt geen speciale apparaten nodig. Wist je dat je Allscan IRIS nu GRATIS en vrijblijvend 1 maand kunt uitproberen? Waar wacht je op ? Ervaar het gemak en deel het met de klant!

 Allscan IRIS is een cloud oplossing

Allscan IRIS is een volledig web-based oplossing en heeft geen investeringen benodigd in servers, speciale apparatuur, barcodescanners of handhelds. Je gebruikt gewoon je favoriete webbrowser op jouw eigen computer, laptop, tablet of smartphone. Wij houden jouw omgeving bereikbaar, up-to-date en zorgen voor de backups, zodat je geen omkijken hebt naar allerlei technische specificaties en randvoorwaarden.

Om Allscan IRIS te gebruiken sluit je per medewerker een abonnement af welke maandelijks in rekening wordt gebracht. Wanneer je een abonnement afsluit op Allscan IRIS, richten wij voor jou een eigen Allscan IRIS omgeving in. Dit webadres (bv http://uwbedrijf.allscaniris.nl) wordt speciaal voor jouw bedrijf en klanten beschikbaar gesteld.

Er is geen installatie benodigd, je gebruikt gewoon je favoriete webbrowser. Ook bieden wij de mogelijkheid om Allscan IRIS op maat in eigen design of huisstijl terug te laten komen of te koppelen met bestaande software.

 De voordelen van Allscan IRIS

  • Plattegronden voor overzicht en herkenning van de inspectiepunten
  • Geef adviezen en controleer of deze worden opgevolgd
  • Uitgebreid en overzichtelijk klantendashboard
  • Voor klanten kun je eenvoudige trendanalyses maken
  • Automatisch notificatiesysteem, bv. wanneer bezoeken zijn afgerond
  • Altijd en overal up-to-date inzicht in de logboeken
  • Barcodes zijn niet verplicht, een uniek nummer is voldoende
  • Werkt op smartphones en tablets en is apparaat onafhankelijk
  • Mogelijkheden om informatie uit te wisselen met andere systemen
  • Automatische software updates en geen omkijken naar updates of backups
  • Mogelijkheden tot maatwerk aanpassingen
  • Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
  • Uitstekende support, je wordt altijd verder geholpen
  • Al beschikbaar vanaf €60,- per maand


Neem gerust contact met ons op, het is de eerste stap naar een goede oplossing!